За живот, не за школу учимо
♥ Много тога научимо током живота. Неко знање ће нам бити корисно, неко неће. Ипак, неке ствари смо приморани да учимо, али то све зависи од појединца.
Однос учења и знања знатно је промењен у протеклих сто година. Најчешће идемо у школу због тога што нас неко приморава и учимо, јер нас та, нама надређена, невидљива особа условљава. Оцена као концепт је веома једноставна. Приложено знање је распоређено по нивоима од 1 до 5 и тако ђаку омогућено објективно сагледавање адекватно или неадекватно наученог. шта се деси када ђак оцене повеже са учењем и почне учити само за оцену? Шта се деси када средства сврставања знања постане сврха тог знања?
Долази до учења без разумевања, долази до схватања знања као искључиво итилитарног. Зашто су оцене тако битне ђаку? Ипак су то само бројеви на папиру. Оцене су постале центар наше мотивације за учењем.
Још од основне школе, када смо се први пут сусрели са концептм оцењивања, учени смо да нам добре оцене омогућују псао и плату коју желимо. Оцене смо навикли да посматрамо као нешто што ће нам омогућити лагодан и луксузан живот. Проблем је што је такав менталитет усојен и устаљен већ релативно дуго времена и сада га је тешко искоренити. Ако се вратимо на почетак, на постанак појма "учење", видећемо да поред емпиријског знања, које једино и има сврху, скоро сва друга знања сречена кроз живот су кампањска.
Зашто учимо? Учимо зато што нам је то у природи. Желимо да знамо све и да истражим што више. Иако не схватамо сада зашта ће нам неко градиво бити потребно, не значи да нее бити у скоријој будућности. Због тога не учимо за школу, већ за живот; јер смо радознали, јер желимо да померамо туђе и личне границе. Имамо жељу да одемо тамо где нико никада није отишао, да урадимо оно што нико није и направимо што нико није направио. Једино прикладно средство за постизање тих циљева јесте знање, што је доказано безброј пута током историје.
Школа је веома корисна установа. Она је наш посредник за сазнање, али самим њеним постојањемнаправила је парадокс: "Учимо за школу". То просто не треба бити истина, мада је често прихватају као такву. Школа нам омогућава да допремо до малог делића знања које уоп0ште постоји у свету. На појединцу је да одлучи за шта ће се у животу залагати и који су његови разлози ученја. Из моје перспективе, то је све што сам навела.♥
Однос учења и знања знатно је промењен у протеклих сто година. Најчешће идемо у школу због тога што нас неко приморава и учимо, јер нас та, нама надређена, невидљива особа условљава. Оцена као концепт је веома једноставна. Приложено знање је распоређено по нивоима од 1 до 5 и тако ђаку омогућено објективно сагледавање адекватно или неадекватно наученог. шта се деси када ђак оцене повеже са учењем и почне учити само за оцену? Шта се деси када средства сврставања знања постане сврха тог знања?
Долази до учења без разумевања, долази до схватања знања као искључиво итилитарног. Зашто су оцене тако битне ђаку? Ипак су то само бројеви на папиру. Оцене су постале центар наше мотивације за учењем.
Још од основне школе, када смо се први пут сусрели са концептм оцењивања, учени смо да нам добре оцене омогућују псао и плату коју желимо. Оцене смо навикли да посматрамо као нешто што ће нам омогућити лагодан и луксузан живот. Проблем је што је такав менталитет усојен и устаљен већ релативно дуго времена и сада га је тешко искоренити. Ако се вратимо на почетак, на постанак појма "учење", видећемо да поред емпиријског знања, које једино и има сврху, скоро сва друга знања сречена кроз живот су кампањска.
Зашто учимо? Учимо зато што нам је то у природи. Желимо да знамо све и да истражим што више. Иако не схватамо сада зашта ће нам неко градиво бити потребно, не значи да нее бити у скоријој будућности. Због тога не учимо за школу, већ за живот; јер смо радознали, јер желимо да померамо туђе и личне границе. Имамо жељу да одемо тамо где нико никада није отишао, да урадимо оно што нико није и направимо што нико није направио. Једино прикладно средство за постизање тих циљева јесте знање, што је доказано безброј пута током историје.
Школа је веома корисна установа. Она је наш посредник за сазнање, али самим њеним постојањемнаправила је парадокс: "Учимо за школу". То просто не треба бити истина, мада је често прихватају као такву. Школа нам омогућава да допремо до малог делића знања које уоп0ште постоји у свету. На појединцу је да одлучи за шта ће се у животу залагати и који су његови разлози ученја. Из моје перспективе, то је све што сам навела.♥
Од мужа сам се раздвојила пре три године. Није било комуникације међу нама. Породице и пријатељи су ме саветовали да пустим и заборавим на брак и да наставим даље у свом животу. Нисам хтела да се удам за неког другог јер дубоко у себи и даље волим свог мужа. Толико сам патио од бола и збуњености да сам прочитао препоруку на интернету о томе како је др Апата поново спојио раскинути брак уз помоћ својих духовних моћи. Стално сам читао толико сведочења о томе како је помогао да се стане на крај разводу и поврати бивше вољене људе и моја вера се обновила. Одмах контактирам др Апату неколико минута касније он ми је одговорио и дао упутства шта да радим, након што сам испунила тражени услов два дана након ритуала, чаролија ми је променила живот око мужа да доза не разговара са мном. Два дана ме је звао у сред ноћи плачући и извињавајући се да је ово дело демона, па сам и даље задивљен овим чудом па му опраштам. Сада је мој брак у равнотежи. Ритуал др Апата је одлично функционисао и мој брак је јачи него раније, и ништа нас више не може раздвојити. Посетио сам толико сајтова да сам тражио помоћ, било је безнадежно све док се нисам повезао са др Апатом, правим човеком који ми је помогао да опоравим свој покварени брак ако имате сличан проблем у браку, желите да вас муж или жена поново воле. , Имате некога кога волите и желите да вас он или она воли заузврат, имате изазов у свом животу, шаблон за чаролије др Апате је решење и одговор на ваш проблем, ВхатсАпп / Вибер са његовим бројем телефона: (+447307347648), Контактирајте га данас слањем е-поште на драпата4@гмаил.цом. Не дозволите никоме да вам одузме супружника.
ОдговориИзбриши