Мотив љубави код песника

  Можда јесмо носиоци љубави, али љубав ће заувек бити творац нас. Она је непресушни извор инспирација песницима и писцима. Љубав у нама буди најлепша осећања и даје снагу да пробудимо оно најбоље у човеку. Без ње, наш живот не би имао смисла.
  Ретко благо које нас прати кроз цео живот, песници описују као посебан доживљај који се не може у потпуности дочарати речима.
  Не постоји особа на овом свету која је савршена све док се неко не заљуби у њу. Све њене мане тада нестају. Остаје само савшена слика ње са свим врлинама и ниједном маном. Заљубљени се осећају неспретно, узбуђено и неописиво срећно када им вољена особа упути поглед. Они је описују као јединствену, бисерних очију, племените душе и виде је као светлост на крају тунела, иако, можда, није све како они кажу. Често због тога поседују страх, стрепе и не желе да им вољена особа приђе, бојећи се неузвраћене љубави и нарушавања њихових осећања због нечега што не знају. 
  Љубав је једина болест од које не желимо оздравити. Ако човека исувише упознамо, не можемо га волети, јер је љубав слепа. Зато само храбри умеју да воле.

На писменом задатку за овај мој рад добила сам 5.

Коментари

  1. Одговори
    1. Ako vam je potreban sastav na neku temu mozete mi slati teme na mail: sanjataki@gmail.com ili to naznaciti u komentarima.

      Избриши
    2. Анониман12. мај 2014. 06:21

      treba mi sastav na temu
      motiv ljubavi u knjizevnosti
      sutra ujutru imam pismeni tako da vas molim da mi napisete do veceras

      Избриши
    3. Sranje boju bih temu ja sastavijo

      Избриши
    4. Прво научи да сде граматички исправно иѕражаваш, па пиши боље саставе од мене. :)

      Избриши
    5. I ja bi nolje sastavio al ništa hvala Xd danke thanks nein ja gut aufviedersehen

      Избриши
  2. ltreba mi sastav hitno tema je : Ljubav u pesmama srpskih pesnika u pitanju su J. J. Zmaj Vasko Popa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvinjavam se ako je prekasno da ti odgovaram, ali moj predlog bi bio da uzmes neki materijal iz ovog sastava, dodas jos nesto o uopsteno ljubavi u pesmama i onda da navedes pesme Jovana Jovanovica Zmaja i Vaska Pope i sta ti svidelo u njima. Nadam se da sam bio od pomoci!

      Избриши
    2. Izvinjavam se ako je prekasno da ti odgovaram, ali moj predlog bi bio da uzmes neki materijal iz ovog sastava, dodas jos nesto o uopsteno ljubavi u pesmama i onda da navedes pesme Jovana Jovanovica Zmaja i Vaska Pope i sta ti svidelo u njima. Nadam se da sam bio od pomoci!

      Избриши
    3. alo meni treba Motiv ljubavi kod pisca

      Избриши
    4. alo meni treba Motiv ljubavi kod pisca

      Избриши
  3. hitno mi treba tema Ljubav-vecita inspiracija pesnika..radili smo Romeo i Julija,ljubavna pesma,ociju tvojih da nije ......treba mi za sutra

    ОдговориИзбриши
  4. Treba mi sastav, ako moze na temu Ljubav vecita inspiracija srpskih pesnika?

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26. март 2015. 13:20

    moze tema za temu motiv ljubavi u procitanim delima za 6 razred

    ОдговориИзбриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  7. HELP!!! Za sutra ujutru mi treba sastav na temu -motiv ljubavi u knjizevnim delima- citali smo: Romeo i Julija, Kanconijer, ociju tvojih da nije i ljubavnu pesmu. Hvala <3

    ОдговориИзбриши
  8. Molila bih da mi sto pre pomognetee! Hvala <3

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман16. март 2016. 01:37

    Hvala pomoglo mi je puno.��

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман29. март 2016. 03:12

    ZA SUTRA UJUTRU MI TREBA SASTAV MOTIV LJUBAVI U KNJIZEVNIM DELIMA VERENICI, GRADINAR, ORLOVI RANO LETE! MOLIM STO PRE!!!!

    ОдговориИзбриши
  11. Da li moze sastav na temu Motiv ljubavi u knjizevnim delima,hitno je,danas imam pismeni,molim vass!

    ОдговориИзбриши
  12. Da li moze sastav na temu Motiv ljubavi u knjizevnim delima,hitno je,danas imam pismeni,molim vass!

    ОдговориИзбриши
  13. Treba mi sastav na temu ''Motivi ljubavi u procitanim delima''.Dela su:''Opomena'',''Ociju tvojih da nije'',''Stojan i Ljiljana'',''Kanconijer'' i ''Uvela ruza''.Sastav bi mi trebao za petak.Unapred hvala!

    ОдговориИзбриши
  14. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  15. Treba mi do sutra sastav ociju tvojih da nije.Unapred hvala

    ОдговориИзбриши
  16. Da li moze tema do veceras motiv ljubavi u procitanim knjizevnim delima

    ОдговориИзбриши
  17. Hito mi treba tema motiv iz procitanim delovima
    HITNO JE TREBA MI SA SUTRA

    ОдговориИзбриши
  18. Da li moze tema „Motiv ljubavi u procitanim delima”.Dela su „Gradinar” i „Verenici” ako mozes za veceras da mi napiseses.Tema je za 6 razred.Unapred hvala.

    ОдговориИзбриши
  19. Molim teee hitno jeeee����

    ОдговориИзбриши
  20. Da li moze sastav na temu ljubavni motivi u obradjenim? Dela su: Kansonijer, Djulici, Stojan i Ljiljana, Ljubavna pesma, Opomena i Očiju tvojih da nije, za 8 razred. Treba mi za sutra, hitno je. Unapred hvala.

    ОдговориИзбриши
  21. sastav na temu ljubav kao vecita inspiracioja pisca

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман19. мај 2020. 03:19

    Treba mi tema za pismeni iz srpskog sad imam rok do pola 4 tema je Tema ljubavi u delima renesansnih pisaca

    ОдговориИзбриши
  23. Da li možete nešto da mi napišete na temu "Motiv ljubavi u delima renesansnih pisaca" ?? Molim vas! :)

    ОдговориИзбриши
  24. I really impressed after read this because of some quality work and informative thoughts . I just wanna say thanks for the writer and wish you all the best for coming 검증사이트

    ОдговориИзбриши
  25. Анониман19. мај 2022. 09:44

    Треба ми састав на тему Љубав је крунска милост у делу Канцонијер

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Женски ликови у покосовском циклусу

Моја плава звезда