Моја плава звезда

  Сви ми имамо неке циљеве у животу због којих свако јутро отварамо очи са новом надом за бољим сутра. Неретко ти циљеви и животне жеље представљају наше сапутнике у животу, наше плаве звезде.
  Небо ведро, тамно, загонетно испуњава моје плаве очи. Изненада, пажњу ми одвлачи најсјајнија звезда на небу. Моји плави бисери почињу да светлуцају. Звезда се истицала по свом сјају и топлини коју је стварала у мени. Изазивала је срећу и тугу, осећај испуњености и неописиве празнине, сузе и осмех. Са осећајем испуњености будила су се сва моја сећања, дани проведени у тишини, миру и хармонији са мојом плавом звездом. Секунде среће када су се наши погледи стидљиво и сањиво сусретали трајали су као векови. Његовом појавом најтмурнији дан постаје најлепши. Он уласком у просторију мами осмехе на лица, буди сањалачке успомене и изазива јак први утисак. Његове речи слагале су се једна на другу попут пирамида, мудре мисли подсећале су на цитате, а ведри, дубоки погледи сијали су сјајније од било које звезде на небу.
  Авантуристичким духом, самоувереношћу којом не допушта да други газе по њему и савршено исклесаним телом навео ме је да га на први поглед заволим, урежем у себе његово прелепо име и љубоморно и себично чувам као своју плаву звезду.

Коментари

  1. Анониман29. мај 2014. 12:20

    Sastav je savrsen! Svaka cast <3

    ОдговориИзбриши
  2. Da li mozete da mi napisete sastav cudesna sprava <3

    ОдговориИзбриши
  3. Moze li sastav na temu I stvari ponekad imaju dusu
    molim vas hitno mi treba

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман23. март 2015. 06:48

    treba mi nesto kao kroz sta me je sve vodila plava zvezda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман29. мај 2016. 10:13

      Haha kako je neko uspeo da dobije 1 na ovakvom sastavu svaka mu cast ;)
      HVALA ti puno ,sutra imam pismeni , nisam neki taletant pa su mi tvoj i jos neki sastavi sa neta pomogni da napravim jedan savrsen :) HVALA puno :)

      Избриши
  5. Анониман23. март 2015. 06:48

    hitno za sutra
    molim vasss

    ОдговориИзбриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Mozeli sastav na temu I stvari imaju dusu hitno mi je potreban za danas

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман26. мај 2016. 08:26

    anonymus:admin:Dark Web or Deep Web:,,Marjanina Rupa,,

    ОдговориИзбриши
  10. Moze li sastav na temu i stvari imaju dusu?? Hitno mi treba za sutra!!

    ОдговориИзбриши
  11. sastav je jako dobarrrrr super je lepsi sastav od ovog nisam videla

    ОдговориИзбриши
  12. sastav je jako dobarrrrr super je lepsi sastav od ovog nisam videla

    ОдговориИзбриши
  13. E jel moze sastav na temu I ja imam plavu zvezdu. Molim vas imam vremena do sest sati. Hitno mi je.

    ОдговориИзбриши
  14. Prelep sastav dobio sam 5 na pismenom HVALA

    ОдговориИзбриши
  15. Sаstаv je predivаn!!!
    MOJА PLАVА ZVIJEZDА

    ОдговориИзбриши
  16. Sаstаv je predivаn!!!
    MOJА PLАVА ZVIJEZDА

    ОдговориИзбриши
  17. da li moze sastav iI STVARI IMAJU DUSU . sastav mi hitno treba za sutra.....

    ОдговориИзбриши
  18. Ee može sastav na temu "I SAT IMA DUŠU"? Za 13.10

    ОдговориИзбриши
  19. Prelepo, Oduševljena sam!!! 💗💗💗:3

    ОдговориИзбриши
  20. Здраво пријатељи, ја сам Кедем Исабел, нов сам овде, не знам како ствари овде функционишу, али прочитао сам добре коментаре овде и додаћу мало свог живота јер ће многима бити од користи нас овде, тражећи одговоре и односе за решавање проблема. Била сам у вези са Самулом четири године, он је раскинуо са мном, све сам урадила да га вратим, али све је било узалуд, толико сам га желела због љубави коју имам према свом мужу, питала сам га о свему сам обећавао, али је он одбио. Објаснио сам проблем мог односа са колегиницом на послу и она ми је предложила да радије контактирам љубавника који би ми помогао да направим љубавну чаролију да вратим мушкарца кући, али ја сам жена која никада није веровала у магију, имала сам нема избора, покушао сам, контактирао сам чаролије и рекао ми је да нема проблема да ће све бити у реду за три дана, мој бивши ће ми се вратити за три дана, др апата је бацио чини у ваздух и свака друга правописна амајлија у његовом храму у моје име усред ноћи. Зачудо, други дан је био око поднева. 16.00 Звали су ме са непознатог броја, звао ме бивши муж, била сам толико изненађена што сам се јавила на телефон, видевши да је то мој муж, дуго смо разговарали и само је рекао да му је жао . јер је све било погрешно, рекао је да жели да му се вратим да ме воли још више. Био сам тако срећан и отишао сам код њега, како смо почели да живимо срећно до данас. Од тада сам обећао да ћу своје добре вести поделити са љубавним играма које савршено раде без икаквих нежељених ефеката. Имам снажну намеру да неко кога знам да има проблеме у вези може бити од помоћи таквој особи тако што ћу јој упутити једину праву и моћну проверу правописа која ми је помогла да решим свој брачни проблем. емаил:драпата4@гмаил.цом можете му послати е-маил ако вам је потребна помоћ у вашој вези можете га контактирати на ВхатсАпп и Вибер на овај број: (+447307347648)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Женски ликови у покосовском циклусу

Мотив љубави код песника