Размишљам о мом језику за 8. зазред




   Широм света, разни народи имају различите културе и традиције. Међу ставкама култура налази се и језик који представља одређени народ.
   Вековима уназад, српски језик био је измењиван и дорађиван све до данашњег изгледа због утицаја других народа и ситуација у којима се Србија налазила.
   Некада су људи богатили свој речник писањем народних песама, читајући многа дела познатих писаца који никада не умиру или несвесно стварају нове речи док говоре. Данас, ретко која деца гаје љубав према свом језику и покушавају да обогате свој речник читањем књига или писањем састава. 
   Наш језик је посебан по томе што је вековима издржао да не буде уништен захваљујући малобројним људима који су животе посветили развоју српског језика као што су Вук Стефановић Караџић, Доситеј Обрадовић, Ђуро Даничић, Јернеј Копитар и многи други. Огроман напор поменутих људи резултирао је модерним и једноставним језиком којим могу да се не двосмислено изразе сва људска осећања. Својом једноставношћу и прецизношћу сврстава се у ред најсавршенијих језика који су у употреби. Доказ за ово је немогућност превођења не малог броја речи нашег језика на друге стране језике. Други језици немају деклинацију кроз све падеже, па су самим тим изражајно сиромашниј од нашег језика. Обзиром да на свету ништа није савршено, врло су пожељна додатна усавршавања језика. То се најбоње постиже богаћењем речника односно стварањем нових речи.

Коментари

  1. 8-1 Barili nemojte da ste ovo prepisali,Aleksandar Pejčić!!!

    ОдговориИзбриши
  2. OS 'Stevan Knicanin' nemoj da je niko prepisao ovaj sastav, prvi sam ga nasao!
    M.I.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. OS 'Bane Milenkovic' ...
      VIII-2.
      Nemoj da ste preisali satstav.
      Pozz. :)

      Избриши
    2. ОШ "Светозар Марковић" VIII-2 немој неко да је писао овај састав!! М.М.

      Избриши
  3. nemoj ko da je prepisao izi 8-1 ili 8-2 laza k lazarevic klenje prvi sam nasao ACa.D

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala... Nemoj da je neko prepisao 8-1 Petar jankovic raca OS karadjorde !!!

    ОдговориИзбриши
  5. Nemoj neko da je prepisao 8-3 kragujevakci oktobar

    ОдговориИзбриши
  6. Razvoj srpskog jezika

    Dokle god se čuje srpski jezik dotle će postojat srpske zemlje je odavno rekao Sveti Sava.

    Srpski jezik postoji kao i srpske zemlje. Prezivjeli su teskoće na koje su nailazili. Sigurno to nije isti jezik kojim je govorio Sveti Sava. Ali i prije Svetog save postojao je srpski jezik i on se vremenom razvijao i mijenjao. Postoje mnoge teorije da smo narod stariji i od same planete Zemlje, ali mimo toga ako gledamo nauku jasno je da srpski jezik svoje korijene nosi u indoevropskom jeziku iz koje su se izdvojili svi slovenski jezici. Iz slovenske grupe jezika tj. iz staroslovenskog se izdvojila srpska verzija ili srpskoslovenski jezik. Ni tu nije kraj srpski jezik se neprestano razvija i mijenjao. Nijedan jezik nije zatvoren i nepromijenjiv, jer jezik prima i odbacuje i oblikuje se uglavnom prema ljudskoj prirodi naroda koji ga govori.

    I dan danasnji razvoj srpskog jezika traje. Dolaze nam sve više engleske riječi, mijenja se rječica jel sa jer, infinitiv sa da plus prezent.. Čini mi se da će se srpski jezik razvijati dok je srpskog naroda.

    ОдговориИзбриши
  7. Nemojte da je neko iz Vuka prepisao ovo glavu cu da vam odrubim!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хахахаха, пазите да вам се не деси да у истој школи има више истих састава, у мојој се десило па су сви подобијали кечеве (:

      Избриши
  8. alo iz jelene nemoj da ste pisali pobiću vas :D

    ОдговориИзбриши
  9. alo iz vuk karadzic-a nemoj da ste pisali pobicu vas prvi sam naso

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican je, mada mi nedostaje jos detalja. :-)

    ОдговориИзбриши
  11. Alo nemoj da je neko iz Tanaska prepiao ovo najebali ste prvi sam nasao cao pozz :)

    ОдговориИзбриши
  12. Nemoj neko iz VIII-4 da je prepisao ovo!!!
    :* ;) :D

    ОдговориИзбриши
  13. i nemoj da je neko prepiso iz mosa pijade ima da vas nema

    ОдговориИзбриши
  14. Nemoj da je neko prepisao 8-1 Lebane. Pogotovo ti sofija, stevo,... :D Radovan Kovacevic- Maksim

    ОдговориИзбриши
  15. KAtarina horti prvi sam nassoo nemoj da si prepisalaa :D

    ОдговориИзбриши
  16. 8-2 Selova skola Nemojte prepisivati prvi sam reci cu da ste od mene prepisali ako budete imali isti sastav kao ja.. :D PETAR JE.

    ОдговориИзбриши
  17. Uzice OS Stari grad PRVI SAM NASAO

    ОдговориИзбриши
  18. Nemoj da je neko iz OS Momcilo Zivojinovic ovo prepisao,bice mu poslednje u zivotu!

    ОдговориИзбриши
  19. Nemoj niko iz 20. oktobra da uzme ovo!!!!

    ОдговориИзбриши
  20. Nemoj ko da je prepisao ovaj sastav iz nOS,,Sveti Sava"Lipnicki Sor.Vec je prepisan!Djordje R:

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jebem mater ti de ste se svi uvatili za ovaj sastav!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Избриши
  21. Nemoj da je neko napisao iz Kraljeva OS,,Svetozar markovic" !!!

    ОдговориИзбриши
  22. Nemoj da je iko iz Pekica kod Dijane ovo prepisao molim lepo moje je.
    K. O

    ОдговориИзбриши
  23. Da se nije usudio da neko iz tesle u novom sadu prepise, najebao je prvi sam nasao! :P

    ОдговориИзбриши
  24. MOJNE DA JE NEKO IZ OS SAMU MIHALJ PREPISAO 8-1......... JA SAM PRVI NASAO!

    ОдговориИзбриши
  25. Zabalj,OS Milos Crnjanski!

    ОдговориИзбриши
  26. DA SE NIJE NIKO USUDIO DA OVO PREPISE IZ POPOVICEVE (SREMSKA MITROVICA) POGOTOVO IZ ODELJENJA VIII4 !!

    ОдговориИзбриши
  27. Prvi...P.P. Njegos VIII-2 Vrbas...

    ОдговориИзбриши
  28. boljee ti je da dobijem 5:-D

    ОдговориИзбриши
  29. 'DESANKA' POŽAREVAC VIII3 JA SAM UZELA OVAJ SASTAV GOTOVO SAD

    ОдговориИзбриши
  30. Napisala sam svoj malo hejterski sastav i 1000 puta je bolji od ovog.Jedino što sam dobila opomenu zbog pljuvanja raznih ljudi

    ОдговориИзбриши
  31. Da niko iz Momcila nije prepisao,pobicu vas ahha
    #B

    ОдговориИзбриши
  32. Da niko iz Vuka Karadjića nije ovo prepisao,kidam udove,8-5,8-4,8-3

    ОдговориИзбриши
  33. Nemojte prepisivati. Po losem iskustvu drugova iz razreda znam da nastavnici prepoznaju ovakve sastave i da znaju mogućnosti svojih ucenika pa ako imate jaku peticu mogli bis ste se provuci ali ne kockajte se.

    ОдговориИзбриши
  34. Nemoj da je neko iz Vuk Karadzic Pukovac prepisao,prva sam našlaaaaaa.
    S.J.

    ОдговориИзбриши
  35. ,,Josif Marinkovic,, aloo samo probajtee J.K!!!!

    ОдговориИзбриши
  36. Alo bre niko iz skole "Jozef Atila" iz razreda 8-D da je ovo prepisao

    ОдговориИзбриши
  37. Nemoj da je neko iz skole Vuk Karadzic Backa Palanka prepisao!

    ОдговориИзбриши
  38. Cao ja sam Bute, hocu da mi svi napunite dupee, a pravo ime mi je Veljko Zivkovic. Ja sam iz skole os"vuk karadzic",taj sastav cu ja da pisem, poz za nastavnicu... Ja sam iz odeljenja VIII-9 :-*

    ОдговориИзбриши
  39. Nemoj da je neki iz skole Simeon Aranicki ovo prepisao!
    Prvi sam nasao,ko napise nece biti dobro!! :)

    ОдговориИзбриши
  40. ALO BRE NEMO DA JE NEKO PREPISO IZ SKOLE OS PEDRO APOLON 8-1 :D

    ОдговориИзбриши
  41. Samo da naglasim budem li cuo ili video da je neko prdn'o o ovome usmrdicu mu tetku stoke jedne....hvala na svemu prijatno vece...OMFP :3

    ОдговориИзбриши
  42. A NEMO DA SERES TI TI JASNO?!

    ОдговориИзбриши
  43. Nemoj ko da je ovo prepiso iz OS Dusan Tomasevic Cirko da mu jebem boga pobit ce nas Helena prvi sam naso

    ОдговориИзбриши
  44. Mnogi stranci kazu kako je Srpski jezik tezak da se nauci,a ustvari je najlaksi,najlaksi je za citanje i razumevanje.
    Pre mnogo godina mnogi uceni ljudi promenili su ovaj jezik i sadasnji jezik nije bas isti kao sto je bio u vreme Svetog Save ili Vuka Stefanovica Karadzica.Dosta se promenio.Izvrsene su razne reforme kako bi se dobio sadasnji jezik.Sve manje i manje ljudi se bori za usavrsavanje jezika i pogacenje avog recnika.
    -MALI DEO KAKO BI MOGAO DA IDE SASTAV-

    ОдговориИзбриши
  45. Alo nemoj neko da je iz OS Dr Zoran Djindjic Nis prepisao ovaj sastav,da ne podobijamo svi keceve od Maje...

    ОдговориИзбриши
  46. nemoj da je neko ovo prepiso iz cvijiceve skole smederevo prvi sam nasao

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Женски ликови у покосовском циклусу

Мотив љубави код песника

Моја плава звезда