Најлепша врста музике је...

  Музика је осећање које се испољава кроз различите ритмове праћене текстом пуним емоција. Сваки човек се разликује па тако и укуси у музици.
  Хеви метал је жанр рок музике. Одликује се агресивним и жестоким ритмом и веома појачаним и дисторзираним звуком гитара, најчешће са претенциозним текстовима и виртуозном свирачком техником. Обожавају га људи који су авантуристичког духа, јер у њима хеви метал подиже адреналин и буди жељу за акцијом.
  Према америчком музичком часопису: '' Ролинг Стодн'', к-поп је мешавина модерне западне музике и високо-енергетског јапанског попа, која слушаоце задобија заразним фразама, често на енглеском језику. К-поп иде на пут спајању стилова, обухвата певање, реповање, ставља посебан нагласак на шоу и снажне визуелне ефекте. Људи који знају да цене живот и сваким секундом дишу пуним плућима, који знају бити спремни за озбиљне разговоре, али и за одличну забаву, вредни су овог правца.
  Ипак, ни једна врста музике се не може упоредити са хип-хопом. Кад ми се свет руши, могу дотаћи срце, вратити пољуљану наду и жељу за животом. Он ме инспирише, испуњава и тера на размишљање о проблемима од којих покушавам да побегнем. Колико год људи причају да су најбољи правци музике Реп, хеви метал или к-поп, ја ћу увек волети те лепе речи које знају измамити осмех на мом лицу, исто колико и слану кишу бисера. Осећања која ме обузимају приликом слушања и понављања сваке речи која има свој смисао помажу ми да преживим најтеже тренутке у животу. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Женски ликови у покосовском циклусу

Мотив љубави код песника

Моја плава звезда